We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Applied Energistics

From Feed The Beast Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Applied Energistics and the translation is 100% complete.

Applied Energistics
Modicon appliedenergistics.png
Poprzedni twórcyAlgorithmX2
Ostatnia wersjarv14finale3
Najnowsza wersja Minecrafta1.6.4
Potrzebne dlaExtraCells
URLLink
Paczki modów
Monster
Horizons
Tech World 2
Direwolf20 (1.6.4)
FTB Unleashed
FTB Unhinged
Direwolf20 1.5
FTB Ultimate
Direwolf20 Pack
New World Mod Pack
Ampz Modpack
Infamy
Magic Farm

Applied Energistics jest modyfikacją stworzoną przez AlgorithmX2 która skupia się na magazynowaniu i automatycznym wytwarzaniu. Głównym celem modyfikacji jest stworzenie kompaktowego i łatwo rozszerzalnego systemu magazynującego. Przedmioty i bloki mogą zostać przechowane na dyskach, rzadziej w skrzyniach czy beczkach, sprawiając przechowywanie łatwiejsze i bardziej kompaktowe. Applied Energistics dostarcza także kilka opcji automatycznego wytwarzania, sięgający od podstawowych operacji wytwarzania do integracji maszynowego wytwarzania. Applied Energistics może także bezproblemowo dostarczać integrację z niektórymi modyfikacjami, takimi jak IndustrialCraft 2, BuildCraft, Thermal Expansion, oraz Logistics Pipes.

Z wersją Minecrafta 1.7, Applied Energistics zostało zastąpione przez Applied Energistics 2.

Zewnętrzne linki

Template:Navbox Applied Energistics/pl

Other languages:
British English • ‎Deutsch • ‎English • ‎Nederlands • ‎español • ‎français • ‎italiano • ‎polski • ‎svenska • ‎русский • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎日本語 • ‎한국어