Arcane Scrolls

From Feed The Beast Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Arcane Scrolls and the translation is 88% complete.

Outdated translations are marked like this.

!!! Problem with Module:Infobox/strings or a translation thereof. Fallbacks used for: {errSectionLocation, errCellLocation, linkText}. Missing strings: {}. Please inform a translation admin as the translation markings probably need updating. !!!

Arcane Scrolls
Past Utvecklareduke605
Senaste versionen3.2.1.26
Latest Minecraft version1.7.10
Beror påKingCore
URLLink
Modpack
Magic World 2
Horizons

Arcane Scrolls är en mod ursprungligen av duke605, senare underhålls av Universal Team. Den är uppbyggd kring magi och rullar som ger spelaren vissa förmågor, såsom näring, stöd och smältverks. Denna mod tillför worldgen i form av Arcane Ore. Denna mod fungerar inte korrekt om KingCore är inte installerat.

Det mod är baserad runt sin egen makt, som ofta kallas Arcane Energi eller AE. AE är också mätningen används när referera till energimängd. Arcane Energy är tillverkad av enbart lagra Arcane Stone si en Arcane Pouch. Stenarna kommer automatiskt omvandlas till energi, skapar 20 AE per sten. De rullar som mod är centrerad kring alla använder en viss summa AE, liksom de flesta av de verktyg och andra objekt.

Den har en in-game bok för dokumentation kallas Arcane Tome. Detta beskriver varje recept i spelet, som också kan hittas med NEI, och kraft som behövs för varje spell/rulla. Det är också vad som används för att låsa upp rullar använder erfarenhetsnivåer. Dokumentationen är mycket minimal, och beskriver inte vad rullar gör.

Externa länkar

Template:Navbox Arcane Scrolls/sv

Other languages:
British English • ‎Deutsch • ‎English • ‎español • ‎español (Nicaragua) • ‎français • ‎italiano • ‎svenska • ‎русский • ‎中文(中国大陆)‎