ダートチェスト9000号!

From Feed The Beast Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page DirtChest 9000! and the translation is 100% complete.
ダートチェスト9000号!

ModIron Chests
タイプタイルエンティティ
プロパティ
爆発耐性3
硬度3
容量1スロット
ポドゾルのみ

ダートチェスト9000号!(英: DirtChest 9000!)は、Iron Chestsで追加されるジョークチェストである。インベントリスロットは1しかなく、内容物はまたはポドゾルに限られる。すなわち1スタック分しか収納できない。初めての設置後は中にHow to use your DirtChest 9000!と記されたcpwによる記入済みの本が入っている。内容は以下のとおりだ。

Welcome to your new DirtChest 9000! We hope you will enjoy many happy years of storing your stack of dirt in our storage utility.
Usage: simply insert the stack of dirt of your choice into the highly receptive slot and enjoy the great convenience of having that dirt available to you, any time you pass by this chest!
We hope you have enjoyed reviewing this instruction manual, and hope you will consider using our products in future! Kind regards, The DirtChest 9000 manual writers incorporated.
Warranty: This product has no warranty of any kind. Your dirt may not be stored it may slowly leech unto the environment, or alternatively, it may not do anything at all.
DirtChest 9000 is kind to the environment Please dispose of this guide book responsibly, and do not whatsoever you do just chuck it into some lava. We would be very sad.
以下翻訳:
ダートチェスト9000号のご利用ありがとうございます。開発者一同、ストレージブロックに土を保管して、すてきな1年を過ごせることを願っています。
使い方は簡単です。お好きな土を選び、それをチェストに置いていただくだけです。これでいつでも土の温もりを感じ取ることができますね。
この取扱説明書を読んでいるということは、このチェストの存在に気付いてくれた数少なき利用者です。将来的には、正式に採用されることを期待しています。最後まで読んでくれてありがとう!ダートチェスト9000号 取扱説明書作者より。
保証について: 本製品はいかなる場合でも保証いたしません。格納した土は徐々に環境へ還っていく可能性があり、また何も起こらない可能性もあります。

ダートチェスト9000は環境への配慮を徹底しています。本取扱説明書も含め、廃棄する際はそのままお捨てください。溶岩に漬け込むなんて悲しいことはお控えください。
cpw

溶岩へと投げ込むなと記されているが、実際にそうしても何かが起こることは特にない。

レシピ

Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎español • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎日本語