Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Howler Alarm

From Feed The Beast Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Howler Alarm and the translation is 100% complete.

!!! Ne mogu učitati modulu Module:Infobox/thing/hr Molim vas da informirate admina prijevoda jer prijevodi vjerovatno trebaju ažuriranje.

package.lua:80: module 'Module:Infobox/thing/hr' not found !!!

Howler Alarm je blok iz IC2 Nuclear Control. Korišten je za napraviti glasan zvuk sirene kad je pokrenut sa redstone signalom. Često je korišten za upozoriti igrače za pregrijanog Nuclear Reactor-a, iako je često korišten u psinama[1]. Howler, za razliku od duplikata, Industrial Alarm-a, ima mogućnost odabrati 2 drukčije sirene, uz druge zvukove igrač može dodati.

Bojanje

Od verzije 2.3.0a-Butt, Howler Alarm se može obojati s raznovrtnim bojama. Desno-klikanje na njega sa Ore Dictionary bojom il sa Painter-om će ga obojati sa odgovarajućom bojom.

IC2NC Dyed Howler Alarms.png

Dodavanje posebnih zvukova

Za dodavanje nobih zvukova igrač mora unzippati mod datoteku, kopirati zvukovnu datoteku (u alarm-<name>.ogg format) to assets\nuclearcontrol\sounds\ mapu i ažurirati sounds.json datoteku s novim tekstom:

"alarm-<name>": {"category": "master","sounds": [{"name": "alarm-***","stream": false}]},

I usput igrač mora dodati ovu datoteku i mod config datoteku (config\IC2NuclearControl.cfg):

S:allowedAlarms=default,sci-fi,***

Mapa sde onda može zippati u .jar datoteku natrag ili biti tako korištena.

Recept

Trenutno

Od verzije 2.2.0a, recept je bio malo promjenjen, nadanuto on GregTechova recepta

Klasičan

GregTech

Refrence

Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎español • ‎hrvatski • ‎português do Brasil • ‎русский • ‎中文(中国大陆)‎