Twilight Forest

From Feed The Beast Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Twilight Forest and the translation is 100% complete.

Twilight Forest
Modicon twilightforest.png
Aktuální vývojářiBenimatic
AtomicBlom
Drullkus
Tamaized
williewillus
Version3.10.1013
Podporované verze Minecraftu1.12.2
URLOdkaz
Discord serverOdkaz
Modpacky
FTB Academy
All the Mods 3
Direwolf20 (1.7.10)
Nestabilní 1.7.2
Magic World 2
Monster
Direwolf20 (1.6.4)
FTB Unleashed
FTB Unhinged
Direwolf20 1.5
FTB Ultimate
Direwolf20 Pack
MindCrack Pack
YogCraft Modpack
Magic World
Feed The Beast Beta Pack A

Twilight Forest je mód, který vytvořil Benimatic a do verze 1.12.2 přidali AtomicBlom, Drullkus, Tamaized, a williewillus. Přidává titulní Twilight Forest dimenzi. Tato dimenze je silně zalesněný svět plný nových stvoření, stromů, dungeonů a bossů. Úroveň terénu této dimenze je velmi nízká v kvůli na vysokým stromům. Dimenze je uzamčena při západu slunce, i tehdy, kdy je již spánek možný. Stvoření se nevyskytují na povrchu Twilight Forestu, ale v jeskyních a dungeonech. (Neplatí na stvoření z Ender IO Zoo.)

Twilight portál je zasažen bleskem při tvorbě
Portál do Twilightu je otevřen a připraven k použití

Vstup do Twilightu

Vstup do Twilight Forestu se provádí vytvořením portálu do Twilight Forest. Je zapotřebí díra 2x2 plná vody, 1 blok hluboká; musí být obklopena „přirozenou“ vegetací včetně květin, trávy, sazenic, a hub. Poté, co je tento obřad dokončen, stačí do vody vhodit jeden Diamant. Voda se změní na purpurovou (podobně jako v portálu do Netheru), blesk zasáhne portál a způsobí drobné poškození hráčům v okolí. Hráči mohou tak cestovat do Twilight Forestu skokem do nově vytvořeného portálu. Jakmile je portál aktivován, je možné odstranit květiny kolem něj, portál poté zůstane funkční.

Postup

Stěžejní článek: Postup v Twilight Forest

Většina Twilight Forestu je mírumilovný biom. Díky nastaveným podmínkám se nepřátelská stvoření nevyskytují na povrchu Twilight Forestu. Místo toho je postup módem soustředěn kolem orientačních bodů, které slouží k postupu k těžším a těžším bossům. Kořist a obsah truhel se stupňuje dle obtížnosti dané oblasti.

Portály do Twilight Forest si nevybírají oblast, ve které se objeví; nově vytvořený portál může hráče přivést do vnitřku dutého kopce nebo dokonce do finální místnosti jednoho z bossů Twilight Forestu. Proto by měla být při prvním průchodu portálem Twilight Forest učiněna určitá příprava.

Návody

Externí odkazy

Template:Navbox Twilight Forest/cs

Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎español • ‎français • ‎čeština • ‎русский • ‎中文(中国大陆)‎